o programie
Login: Kuchnia (fot. Mikołaj Gogela)

Gdzie najczęściej szukacie przepisów i inspiracji kulinarnych? Oczywiście w Internecie! Czy zastanawialiście się, jak powstają blogi, z których korzystacie? Jak przygotowywane są zdjęcia dań, które przyciągną Waszą uwagę?

Drugi sezon programu „Login: Kuchnia” wprowadzi Was do świata blogerów, znanych dotąd tylko z sieci internetowej. To właśnie oni zdradzą swoje tajniki, nie tylko kulinarne, ale też opowiedzą na czym polega prowadzenie bloga i czy może to być sposób na życie.

Ale to nie wszystko! Praca blogerów będzie poddana surowej krytyce profesjonalnych szefów kuchni, którzy z ukrycia będą przyglądać się poczynaniom amatorów. Widzowie przekonają się, czy blogerzy kulinarni rzeczywiście potrafią gotować i co o ich umiejętnościach kulinarnych sądzą profesjonalni szefowie kuchni. W każdym odcinku inny szef kuchni będzie oceniał technikę, tempo pracy oraz wybory składników blogera. Nie zabraknie zachwytów, ale też ostrej krytyki. Dowiemy się także, jak z tych samych zadań wybrnęliby sami szefowie. 

Jednak gotowanie nie będzie w tym programie takie proste. Wszyscy znamy z życia sytuacje, gdy zabrakło nam w domu składnika do zaplanowanego dania i nagle trzeba przygotować posiłek używając zamiennika, lub zrobić zupełnie inne danie. I z takimi właśnie sytuacjami muszą zmierzyć się blogerzy, przearanżować całą potrawę, bo na przykład zamiast mąki, która jest podstawą dania, dostaną… wino.

Wśród blogerów zobaczymy m.in.: Leona Myszkowskiego - syna Justyny Steczkowskiej, twórców blogów KuchniaAgaty, Kuchniokracja, Madame Edith, Qchenne inspiracje. Wśród profesjonalnych szefów kuchni zagoszczą m. in.: Marcin Budynek, Jan Kuroń oraz Giancarlo Russo.

Program prowadzi dziennikarka i blogerka kulinarna Aga Kozak, specjalizująca się w pisaniu o jedzeniu i sztuce, znana m.in. z programu „Słodko i wytrawnie”. Z wykształcenia kulturoznawczyni - filmoznawczyni, medioznawczyni i amerykanistka po Uniwersytecie Jagiellońskim, Middlesex University w Londynie i NYU w Nowym Jorku.


reklama